Płytki Monsanto w plebiscycie Design dla Konesera

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Cegła wkracza na salony i nie jest już tylko domeną pofabrycznych wnętrz. Dowód? Niezwykła popularność płytek Monsanto, które w tym roku będą reprezentowały naszą markę w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Design dla Konesera.

Startujemy w kategorii: Baza dla wnętrz, a głosować można tutaj

Pomysł na konkurs „Design dla konesera” zrodził się w 2012 roku przy okazji jubileuszu 15-lecia czasopisma „Dobre Wnętrze”. Wówczas nazywał się “Design dla prestiżu”. Ideą konkursu jest zaprezentowanie elementów i materiałów dekoracji wnętrz, cieszących się największą popularnością wśród osób urządzających swoje „cztery kąty”.

Przypomnijmy, do tej pory w konkursie Design dla Konesera zwyciężyły płytki Parma oraz Timber.